Raja kiiruse/kõrguse profiil

Kakumäe kolmapäevaku rada

Lisas rennes @ 2010-06-01 10:59:11

Kirjeldus

Start on Kakumäe tee lõpus, T kujulisel ristmikul suunaga paremale. Seal tuleb kohe hoog üles kruvida et väiksest tõusupõnksust üle saada. Seejärel keerab rada pisut paremale metsa ja siis tuleb jälje järgi minna kuni suurema mullateega ristumiseni, kust tuleb vasakule keerata. Edasi peast väga täpselt ei mäleta ... otse ja siis vasakule mingi hetk, siis korra paremale ja kohe vasakule jälle... siis oled sirgel, kus vasakul ääres on kraav. Kraavi tuleb ületada TEISEST betoonpurdest. See on võsanuka taga, ettevaatlikult tuleb peale keerata. Sealt edasi läheb trass panga äärt mööda enamus aega. Paar 'huvitavat' kohta kus tuleb ettevaatlik olla, et mille alla mere äärde sadada :) Mingi hetk tuleb siis korra alla mere äärde laskumine (90 kraadi rajaga risti) ja siis kohe jälle tõusu mööda üles rajale. Siis mööda rada kuni järgmise laskumiseni, mis keerab paremale ja tagasi, vana betoonrajatise tagant läbi (hoone on siis kalda all), alt uuesti tõus üles rajale ja sealt jälgi mööda edasi, kuni ühes kohas tuleb salakavalalt järsku vasakule keerata üle väikse tõusupõnksu. Sealt edasi mööda rada kuni tuleb väike laskumine finishisse. Kõik. Korrata